Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#26 2016-12-17 07:10:52

KIEROWCA
Stary wyjadacz
Skąd: Kętrzyn
Zarejestrowany: 2013-09-14
Posty: 627
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: '96
Posiadany pojazd: Polonez Caro Minus
Serwis

Re: Saab 9-3 2.0T 200+KM 300+nM

Saaby słyną z dokładności wykonania. Jakiś czas temu znajomy miał 9000 z 92 roku. Nawet instrukcja obsługi była z kolorowymi zdjęciami.


:::Normę wykonuję jak Stachanow ==nie wypuszczam z ręki braków:::
:::Brawurowa jazda samochodem Cinquecento ;-) :::
ZAPRASZAM ==> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/Cinquecento <==

Offline

 

#27 2016-12-17 20:06:05

jacekviola
VIP
Skąd: Knurów / Zabrze
Zarejestrowany: 2009-05-12
Posty: 3811
Silnik / moc / zasilanie: ON / ON
Rok produkcji: 2007 / 2004
Posiadany pojazd: VW Golf V Variant / mercedes w168

Ostrzeżenia: 2

Re: Saab 9-3 2.0T 200+KM 300+nM

Oczywiscie ze tak
Bedzie po prostu lepiej smarowany pod stalym, duzym obciazeniem.
No i jest prawdziwym syntetykiem

Offline

 

#28 2016-12-17 21:07:16

Murzyn
Stary wyjadacz
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Zarejestrowany: 2013-05-03
Posty: 683
Silnik / moc / zasilanie: 2.0T/225KM/PB
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Saab 93

Re: Saab 9-3 2.0T 200+KM 300+nM

Okej, przyszly miesiąc, albo jeszcze ten będzie miesiącem zakupów.  Jeszcze wskaznik boostu. Wygląda na to, że trochę jeszcze nadszarpnięty zostanie mój budzet, ale jak ma byc dobrze, to nie będzie tanio.


Born From Jets
ZaSaabiony

Offline

 

#29 2017-01-09 20:45:47

Murzyn
Stary wyjadacz
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Zarejestrowany: 2013-05-03
Posty: 683
Silnik / moc / zasilanie: 2.0T/225KM/PB
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Saab 93

Re: Saab 9-3 2.0T 200+KM 300+nM

-25stopni celsjusza zabiło mi pompę paliwa. Zawaliłem, bo nie miałem pełnego baku paliwa. Nieprzewidziane 450zł. Czekam aż przyjdzie, myślę, że w godzinę zreanimuję samochód.


Born From Jets
ZaSaabiony

Offline

 

#30 2017-01-10 21:14:19

Murzyn
Stary wyjadacz
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Zarejestrowany: 2013-05-03
Posty: 683
Silnik / moc / zasilanie: 2.0T/225KM/PB
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Saab 93

Re: Saab 9-3 2.0T 200+KM 300+nM

Nowa oryginalna pompa paliwa już siedzi w baku. Oczywiście z godziny zrobiło się ich 4 i pół. Mróz, chłód, zapach i smak benzyny - ohyda. Całe szczęście odpalił i świetnie daje radę.


Born From Jets
ZaSaabiony

Offline

 

#31 2017-01-22 22:49:03

Murzyn
Stary wyjadacz
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Zarejestrowany: 2013-05-03
Posty: 683
Silnik / moc / zasilanie: 2.0T/225KM/PB
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Saab 93

Re: Saab 9-3 2.0T 200+KM 300+nM

https://www.youtube.com/watch?v=eIc-IgPlbT8

Chwila nagrania w trakcie jazdy normalnie w mieście.
Prace stoją, brak kasy i warunków na podnoszenie mocy chwilowo. Myślę, że na wiosnę coś ruszymy.


Born From Jets
ZaSaabiony

Offline

 

#32 2017-02-13 11:26:36

Murzyn
Stary wyjadacz
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Zarejestrowany: 2013-05-03
Posty: 683
Silnik / moc / zasilanie: 2.0T/225KM/PB
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Saab 93

Re: Saab 9-3 2.0T 200+KM 300+nM

Jakość przeokrutna, bo pobrane z wiadomości na fb, ale jest jakiś pokaz przynajmniej.
Na pokładzie ja, brat i szwagier brata, w sumie 280kg. Kończyła się droga, ale może następnym razem znajdę możliwość rozkręcić go bardziej, to pokażę na co go stać.

https://www.youtube.com/watch?v=Jy3OGsl … e=youtu.be


Born From Jets
ZaSaabiony

Offline

 

#33 2017-03-26 13:27:53

Murzyn
Stary wyjadacz
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Zarejestrowany: 2013-05-03
Posty: 683
Silnik / moc / zasilanie: 2.0T/225KM/PB
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Saab 93

Re: Saab 9-3 2.0T 200+KM 300+nM

Filtr paliwa i oleju (w sumie 90zł za te rzeczy) przygotowany. Po wypłacie kupuję Valvoline 5W50, a 10.04 zrzucam skrzynię i daję sprzęgło do obicia kevlarem. Potem - może jeszcze w tym miesiącu - wymiana turbo i strojenie. Zobaczymy co to wyjdzie. Mam mało czasu bo zaraz znowu wyjeżdżam..
A teraz korzystając z pierwszego dnia w Polsce - koła zmieniam na letnie, ale najpierw RotonK2 i mycie :d


Born From Jets
ZaSaabiony

Offline

 

#34 2017-04-09 00:17:15

Murzyn
Stary wyjadacz
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Zarejestrowany: 2013-05-03
Posty: 683
Silnik / moc / zasilanie: 2.0T/225KM/PB
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Saab 93

Re: Saab 9-3 2.0T 200+KM 300+nM

Stan na dziś:
10/100 LPG, prędkość głównie autostradowe 120-150km/h
11.5/100 benzyny wg komputera. Vmax 260km/h. Do listy pokonanych dopisuje Infiniti q50s.
W poniedziałek idzie do serwisu, a za tydzień go odbieram z nową mocą. 6 maja jadę na komunię do mojej Luby do Bydgoszczy, więc będzie okazja sprawdzić osiągi.


Born From Jets
ZaSaabiony

Offline

 

#35 2017-06-17 11:18:08

Murzyn
Stary wyjadacz
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Zarejestrowany: 2013-05-03
Posty: 683
Silnik / moc / zasilanie: 2.0T/225KM/PB
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Saab 93

Re: Saab 9-3 2.0T 200+KM 300+nM

Skoro się nie sprzedał, to robimy dalej.
Nowe wtryski Siemens Deka 630ccm czekają na montaż. Poprzednie Bosche nie radzą sobie z odpowiednim dawkowaniem czasu wtrysku benzyny przez co nie da się go wysterować na benzynie. Benzyna sobie poradzi, gaz już nie.
Poza tym nowa poduszka i łożysko McPhersona czeka również w pudle. Zobaczymy co tam uda się wyrzeźbić w przyszłości.


Born From Jets
ZaSaabiony

Offline

 

#36 2017-07-13 18:03:25

Murzyn
Stary wyjadacz
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Zarejestrowany: 2013-05-03
Posty: 683
Silnik / moc / zasilanie: 2.0T/225KM/PB
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Saab 93

Re: Saab 9-3 2.0T 200+KM 300+nM

Tyle zachodu żeby dojśc do tego, że to komputer gazowy od początku był zepsuty...sprawa załatwiona wreszcie i wreszcie jeździ na gazie tak samo dobrze jak na benzynie. Spalanie jeszcze nie sprawdzone, w niedzielę pierwsza trasa do Bydgoszczy.
Do tego przygotowany stożek Simota, muszę jeszcze wymyślić prowadzenie i montaż oraz jak odgrodzić go od silnika. Może jakoś zabuduję od góry, a zostawię go jedynie w kanale powietrznym, zobaczymy.


Born From Jets
ZaSaabiony

Offline

 

#37 2017-07-14 16:17:57

Murzyn
Stary wyjadacz
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Zarejestrowany: 2013-05-03
Posty: 683
Silnik / moc / zasilanie: 2.0T/225KM/PB
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Saab 93

Re: Saab 9-3 2.0T 200+KM 300+nM

https://zapodaj.net/images/fd8ce6cbec9d0.jpg

https://zapodaj.net/images/19b1fd384e8f6.jpg

Na chwilę obecną jest tak. Wyspawane i założone dzisiaj, filtr Simota, dolot hand made. Będzie owinięty jeszcze bandażem termoizolacyjnym. Na górze filtra (tam, gdzie zaczyna zasysać) założyłem fliselinę, taka włóknina filtrująca wstępnie powietrze. Profilaktycznie. Kombinuję jak tu wykonać osłonę termiczną od silnika oraz jak go zamontować w sposób inny niż trytytki.


Born From Jets
ZaSaabiony

Offline

 

#38 2017-07-14 19:55:49

Cropek
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2017-04-19
Posty: 254
Silnik / moc / zasilanie: 704cm3 / 31KM / Benzyna ⛽ / FOS
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento ED

Re: Saab 9-3 2.0T 200+KM 300+nM

Nie głupi pomysł z umiejscowieniem stozka img/smilies/wink

Offline

 

#39 2017-07-14 20:23:49

Murzyn
Stary wyjadacz
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Zarejestrowany: 2013-05-03
Posty: 683
Silnik / moc / zasilanie: 2.0T/225KM/PB
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Saab 93

Re: Saab 9-3 2.0T 200+KM 300+nM

Cropek napisał(a):

Nie głupi pomysł z umiejscowieniem stozka img/smilies/wink

Finalnie będzie przesunięty niżej, bardziej do wnęki i tam będzie zamknięty w aluminiowej obudowie oklejonej matami termoizolacyjnymi + dojdzie dolot z rury poprowadzony ze zderzaka, żeby brał tylko zimne powietrze. Dużo rzeźbienia będzie, bo to nietypowy kształt i dostęp taki, że fajnie mieć dwa nadgarstki w jednej rece, ale sobie damy radę img/smilies/smile


Born From Jets
ZaSaabiony

Offline

 

#40 2017-08-09 19:08:17

Murzyn
Stary wyjadacz
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Zarejestrowany: 2013-05-03
Posty: 683
Silnik / moc / zasilanie: 2.0T/225KM/PB
Rok produkcji: 1998
Posiadany pojazd: Saab 93

Re: Saab 9-3 2.0T 200+KM 300+nM

Nowe tarcze i klocki na przód, 620zł nie moje. Do tego olej (od marca do teraz zrobiłem 8000km, całkiem sporo), pasek osprzętu, linka ręcznego, króciec odmy, jakieś pierdoły, ale w sumie 1000zł+ nie moje.
Krótkie nagranie jak się odpycha z rolki. Jechałem na gazie, na benzynie mogłoby być minimalnie lepiej.
https://www.youtube.com/watch?v=AXhriGxIzpo


Born From Jets
ZaSaabiony

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo