Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2017-09-12 09:46:30

artix
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-03-08
Posty: 323
Silnik / moc / zasilanie: 1100 benzyna
Rok produkcji: 97
Posiadany pojazd: sporting

Wymiana pompy paliwa, kilka wątpliwości prośba o pomoc.

Witam
Ostatnio czuć było paliwem, postanowiłem zajrzeć do zbiornika.Nie trzymała uszczelka, ale nie tu mam problem.
Jako że miałem w zapasach nowy wkład pompy paliwa marelli postanowiłem go wymienić.
Ale tutaj pojawił się problem, jest z nim dodatkowe sitko inne niż oryginalne takie ze sprężynką
(na zdjęciach jest już zamontowane u wlotu filtra paliwa)
W oryginale go nie ma jest tylko ten korpus w ksztalcie walca leżący obok pompy
Pytanie teraz czy wstawić jedno i drugie czy któreś z nich. Stare jest integralną częscią obudowy,bez niego byłoby ciężko to zamontować.

W baku u góry wewnątrz jest troche korozji,nie ma jej wiele ,olać sprawe czymś wyczyścić i zamalować?
Tak patrze na te kable z prądem na wierzchu w paliwie ciarki mnie przechodzą ,że to nie wybuchnie.img/smilies/wink
Dzięki za sugestie ,dołączam obrazek.

https://www.fotosik.pl/zdjecie/18a3414aa93ee2cd

Offline

 

#2 2017-09-12 12:57:08

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Wymiana pompy paliwa, kilka wątpliwości prośba o pomoc.

Zdejmij to sitko i go nie zakładaj img/smilies/tongue Też go dostałem z pompą jak swapa robiłem i nie zakładałem. Chociaż jak założysz oba też nic się nie stanie. Co najwyżej mniej syfu będzie zaciągać.

W baku niczym tego nie zamalujesz, 99% farb i specyfików na korozję benzyna rozpuści.


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#3 2017-09-12 13:27:14

artix
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-03-08
Posty: 323
Silnik / moc / zasilanie: 1100 benzyna
Rok produkcji: 97
Posiadany pojazd: sporting

Re: Wymiana pompy paliwa, kilka wątpliwości prośba o pomoc.

Dlatego boje się malować.Chyba oczyszcze to papierem ściernym z grubsza odpyle i na rdze nałoże gąbką neutralizator rdzy cortanin.

Offline

 

#4 2017-09-12 13:55:58

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 811
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Wymiana pompy paliwa, kilka wątpliwości prośba o pomoc.

artix napisał(a):

Witam
Ostatnio czuć było paliwem, postanowiłem zajrzeć do zbiornika.Nie trzymała uszczelka, ale nie tu mam problem.
Jako że miałem w zapasach nowy wkład pompy paliwa marelli postanowiłem go wymienić.
Ale tutaj pojawił się problem, jest z nim dodatkowe sitko inne niż oryginalne takie ze sprężynką
(na zdjęciach jest już zamontowane u wlotu filtra paliwa)
W oryginale go nie ma jest tylko ten korpus w ksztalcie walca leżący obok pompy
Pytanie teraz czy wstawić jedno i drugie czy któreś z nich. Stare jest integralną częscią obudowy,bez niego byłoby ciężko to zamontować.

W baku u góry wewnątrz jest troche korozji,nie ma jej wiele ,olać sprawe czymś wyczyścić i zamalować?
Tak patrze na te kable z prądem na wierzchu w paliwie ciarki mnie przechodzą ,że to nie wybuchnie.img/smilies/wink
Dzięki za sugestie ,dołączam obrazek.

https://www.fotosik.pl/zdjecie/18a3414aa93ee2cd

Kable zawsze możesz jeszcze dodatkowo zabezpieczyć.

Offline

 

#5 2017-09-12 15:15:52

artix
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-03-08
Posty: 323
Silnik / moc / zasilanie: 1100 benzyna
Rok produkcji: 97
Posiadany pojazd: sporting

Re: Wymiana pompy paliwa, kilka wątpliwości prośba o pomoc.

Zabezpieczyć? Ale czym, jak zobaczyłem te dość luźne złączki elektryczne zasilające pompe byłem zdumiony ale chyba producent wiedział co robi.Zawsze można dodatkowo koszulką zgrzać czy zababrać silikonem ale i tak  pewnie benzyna rozpuści.

Znalazłem w baku kawałek elastycznego węża, czy to jest jakiś element uszkodzonego wlewu paliwa?
Wlewem się nie mieści więc raczej nie dostał się tam z zewnątrz.

https://www.fotosik.pl/zdjecie/d9de98df3dd50f07

Ostatnio edytowany przez artix (2017-09-12 15:17:09)

Offline

 

#6 2017-09-14 13:03:51

artix
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-03-08
Posty: 323
Silnik / moc / zasilanie: 1100 benzyna
Rok produkcji: 97
Posiadany pojazd: sporting

Re: Wymiana pompy paliwa, kilka wątpliwości prośba o pomoc.

Po wymianie na nową pompe, pompa pracuje ledwie ją słychać ale auto nie odpala,kręcone kilkanaście razy po 3-5 sek.Paliwo leci z węża ale coś ledwie co.
Trzeba to jakoś odpowietrzać?

Dodano 17.09.17
Ok już odpalił,ale dopiero po dodatkowej wymianie filtra paliwa.Chodzi bardzo ładnie, równiej.Filtr był aż ciężki a miał dopiero 15 tys km.Co oni sprzedają na tych stacjach.img/smilies/sad
Rozciąłem go, w środku czarny jak smoła.

Ostatnio edytowany przez artix (2017-09-17 19:08:07)

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo