Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2017-10-19 18:45:05

Paprota
Nowy
Skąd: Cieszyn
Zarejestrowany: 2017-10-13
Posty: 25
Silnik / moc / zasilanie: 899cm3, 39 KM, Pb98
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat 500

Tylne pasy luzem - dlaczego?

Witam,

mam pytanie. Kupiłem swojego wymarzonego Fiacika 500. Zobaczyłem, że moje Cinquecento nie ma zwijanych pasów bezpieczeństwa. Siedzą sobie tak luzem przez co są naprawdę nieestetyczne z tyłu gdy nikt tam nie siedzi a gdy już siądzie to nie wygodnie się je zapina. Czy jeśli moja 500 nie została fabrycznie wyposażona w ten typ pasów to istnieje możliwość ich zamontowania BEZ ingerencji w konstrukcję i nadwozie pojazdu? Nie chcę wiercić żadnych dziur albo czegoś dospawywać. Mam naprawdę fajnie zachowany egzemplarz w oryginale i nie chcę tracić jego "oryginalności".

Z góry dziękuję za pomoc.

Z poważaniem,
Paprota


Cinquecento to ważny krok na wschód i Fiat nie może z niego zrezygnować.
                                                                                                          //Jacek Moskwa

Offline

 

#2 2017-10-19 18:54:40

CieniaczRider
VIP
Skąd: Raszyn/Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 1691
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Tylne pasy luzem - dlaczego?

Zwijane pasują bez problemów, nawet "daszki" w bagażniku (na których opiera się półka) mają wycięcia na pasy (dla wersji zwijanej) Jak miałem CC, to zrobiłem taką modyfikację bez problemów.

Offline

 

#3 2017-10-19 19:00:33

Paprota
Nowy
Skąd: Cieszyn
Zarejestrowany: 2017-10-13
Posty: 25
Silnik / moc / zasilanie: 899cm3, 39 KM, Pb98
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat 500

Re: Tylne pasy luzem - dlaczego?

Dziękuję Panu, ma Pan rację. Są wycięcia na pasy i "futerały" na mechanizm zwijany. Czy to co powoduje blokadę pasów przy hamowaniu się gdzieś podłącza czy działa to samoczynnie?
Ostatnie pytanko. Czy to bardzo trudne z tym montażem? Przepraszam za pytania.


Cinquecento to ważny krok na wschód i Fiat nie może z niego zrezygnować.
                                                                                                          //Jacek Moskwa

Offline

 

#4 2017-10-19 19:06:10

CieniaczRider
VIP
Skąd: Raszyn/Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 1691
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Tylne pasy luzem - dlaczego?

Na forach z reguły wszyscy są na "Ty", nie na Pan img/smilies/tongue

Pasy z wersji zwijanej mają właśnie "zwijacz" który przykręca się w bagażniku, mechanizm działa od razu po montażu.Jeśli masz ten mechanizm/futerał, czyli wersję zwijaną, a nie działają, to nie pomogę, bo nie rozbierałem tego img/smilies/smile Roboty nie ma dużo, kupić, przykręcić kilka śrub, ułożyć i tyle img/smilies/smile Tylko pamiętaj o "wtyczkach" na pasy! Obecne pewnie nie będą pasowały, więc trzeba zdobyć komplet img/smilies/tongue

Offline

 

#5 2017-10-19 19:14:38

Paprota
Nowy
Skąd: Cieszyn
Zarejestrowany: 2017-10-13
Posty: 25
Silnik / moc / zasilanie: 899cm3, 39 KM, Pb98
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat 500

Re: Tylne pasy luzem - dlaczego?

Rozumiem, zwijacza nie mam tylko tak pytałem bo nie wiem czy to działa "magicznie" czy idzie tam jakiś kabel. Dziękuję. Kupię gdzieś. Bardzo dziękuję TOBIE za pomoc. :-)

p.s.: przepraszam za per Pan img/smilies/smile


Cinquecento to ważny krok na wschód i Fiat nie może z niego zrezygnować.
                                                                                                          //Jacek Moskwa

Offline

 

#6 2017-10-19 20:11:55

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 805
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Tylne pasy luzem - dlaczego?

ZWIJACZ TO 15 MINUT PRACY   .  ale te pasy tez można upoądkować tam ztyłu przy mocowaniu jakby  za głową koło zaślepek albo zamykadeł an tylne uchylne szyby jest taki plastik na tym i w to się wkłada i już nie latają luzem .  ja tak mam ale myślę ze nie długi tez przejdę na zwijane pasy

Offline

 

#7 2017-10-20 16:02:28

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 494
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Tylne pasy luzem - dlaczego?

Żadnego kabla nie ma. Zwijacz działa grawitacyjnie tylko w pozycji roboczej. Poradzisz sobie img/smilies/wink

Offline

 

#8 2017-10-20 21:48:10

tonsil12
VIP
Skąd: Opatowiec
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5029
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/SPI x2 1242/77/VPN+/MPI
Rok produkcji: 1997/1997/1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 1.1/1.2 Sporting
Serwis

Re: Tylne pasy luzem - dlaczego?

I zapinki pasują stare, ich zmieniać nie trzeba img/smilies/big_smile


http://www3.picturepush.com/photo/a/7775046/img/7775046.jpg
Fiaty nie gubią oleju, one znaczą swój teren.
Mój Sporting: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26942
Mój drugi cienias: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26656

Offline

 

#9 2017-10-20 22:39:25

Paprota
Nowy
Skąd: Cieszyn
Zarejestrowany: 2017-10-13
Posty: 25
Silnik / moc / zasilanie: 899cm3, 39 KM, Pb98
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat 500

Re: Tylne pasy luzem - dlaczego?

Dziękuję serdecznie za pomoc. Zaczynam szukać pasów img/smilies/smile Bardzo wam dziękuję, nie spodziewałem się takiej pomocy.

Pozdrawiam.


Cinquecento to ważny krok na wschód i Fiat nie może z niego zrezygnować.
                                                                                                          //Jacek Moskwa

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo