Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->
Z dnie 2 marca 2020 Hosting VGH.pl konczy dzialalnosc, dane stron zostana zabezpieczone, jesli chcesz przeniesc strone na swoj serwer lub ustawic przekierowanie napisz na pomoc@ehmediagroup.net

#1 2017-10-28 15:54:17

Kordii
Nowy
Skąd: Cwa
Zarejestrowany: 2017-07-10
Posty: 69
Silnik / moc / zasilanie: 700 / 33 / weber
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Young

CC 700 Rev Limiter

Witam, ostatnio wpadła mi w ręce dioda od alarmu/immo i przyszło mi do głowy zrobić tymczasowo puki nie mam licznika z CCS, zrobić lampke zmiany biegu. Tylko nie wiem czy w ogóle da się to w 700tce zrobić? Oczywiście można zamontować stycznik przy lince przy gaźniku ale to moim zdaniem ostateczność. Ktoś kiedyś myślał o tym? Czy to zupełnie durny pomysł img/smilies/stupid2

Offline

 

#2 2017-10-28 17:04:10

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 811
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: CC 700 Rev Limiter

Zbędne .Ale jak chcesz to się baw .  Mechatronik jesteś więc kombinuj .

Offline

 

#3 2017-10-28 17:41:56

Kordii
Nowy
Skąd: Cwa
Zarejestrowany: 2017-07-10
Posty: 69
Silnik / moc / zasilanie: 700 / 33 / weber
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Young

Re: CC 700 Rev Limiter

Właśnie nie jestem tak zagłębiony w temat elektryki w cc i chce by wypowiedział sie ktoś doświadczony zanim zaczne działać po swojemu.

Offline

 

#4 2017-10-28 18:32:43

Paprota
Nowy
Skąd: Cieszyn
Zarejestrowany: 2017-10-13
Posty: 25
Silnik / moc / zasilanie: 899cm3, 39 KM, Pb98
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat 500

Re: CC 700 Rev Limiter

CC 700 ma silnik z malucha jak wiesz, więc to całkowicie zbędne i oszpeca takiego klasyka. No ale cóż, o gustach się nie dyskutuje.

Co do montażu tego w gaźnikowych silnikach uważam za całkowicie bezzasadne bo dioda zacznie Ci migać czy świecić przy liczbie dwóch i pół tysiąca obrotów (są specjalne sterowniki do tego) a przecież CC 700 MUSI wkręcić się na wyższe obroty by w ogóle jako tako dało się jechać.

Ostatnio edytowany przez Paprota (2017-10-28 18:33:26)


Cinquecento to ważny krok na wschód i Fiat nie może z niego zrezygnować.
                                                                                                          //Jacek Moskwa

Offline

 

#5 2017-10-28 19:27:50

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 811
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: CC 700 Rev Limiter

Właśnie . Jaa już tak chcesz  mieć  coś fajnego to sobie zamontuje licznik z cc sporting .  Niej jest to trudne  tylko czujnik na ten czerwona główka i licznik do 160 trzeba włożyć a to tylko 2 śrubki przebieg przekręcasz  na rzeczywisty .  AA no i najważniejsze obrotek  ale tu to  tylko robisz kabelek od folii drukowanej  z tyłu licznika  i przeprowadzasz do 2 wpinu jak się nie myle od zapłonu . Także  robota nie wielka

Offline

 

#6 2017-10-28 19:51:52

Paprota
Nowy
Skąd: Cieszyn
Zarejestrowany: 2017-10-13
Posty: 25
Silnik / moc / zasilanie: 899cm3, 39 KM, Pb98
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat 500

Re: CC 700 Rev Limiter

W stu procentach zgadzam się z klacikiem.

A poza tym jest zasada. Jeśli nie mamy pojęcia o elektryce/elektronice samochodowej to w żadnym wypadku nic nie dłubiemy ponieważ mimo, że "phii jeden kabelek" to źle założony i wmontowany potrafi zrobić zwarcie i w konsekwencji może dojść do pożaru.

Zbyt mocno będzie z tą diodą "przekombinowane". Najlepiej zrobisz jak Klacik Ci radzi. Licznik od sportinga wsadzić. Ja wsadzałem licznik z temperaturą zamiast dołączać jakieś zewnętrzne termometry.


Cinquecento to ważny krok na wschód i Fiat nie może z niego zrezygnować.
                                                                                                          //Jacek Moskwa

Offline

 

#7 2017-10-28 23:33:04

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 811
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: CC 700 Rev Limiter

Paprota napisał(a):

W stu procentach zgadzam się z klacikiem.

A poza tym jest zasada. Jeśli nie mamy pojęcia o elektryce/elektronice samochodowej to w żadnym wypadku nic nie dłubiemy ponieważ mimo, że "phii jeden kabelek" to źle założony i wmontowany potrafi zrobić zwarcie i w konsekwencji może dojść do pożaru.

Zbyt mocno będzie z tą diodą "przekombinowane". Najlepiej zrobisz jak Klacik Ci radzi. Licznik od sportinga wsadzić. Ja wsadzałem licznik z temperaturą zamiast dołączać jakieś zewnętrzne termometry.

Pewnie . A przy liczniku z sportinga nie ma wielkiego kombinowania . Najprostsze jest  licznik  z   wskażnikiem  temp.  Ponieważ  tam to już nic nie ma kombinowanie tylko zdejmujesz daszek  odpinasz wpinki  3 od licznika linkę prędkościomierza  i   w to mijesce wpinasz nowy tak samo i skręczasz przebieg .  Koło sobie odkręcasz klucz jak się nie myle 19  i w szybkim tępie przekładasz czujnik na ten z czerwoną główka .  Bo płyn ucieka .  I wpinasz kabelek . Polecam jeszcze cążkami a bo lekko przygiąć bo jak lużny to może podczas jazdy spadnść. i przykręcasz koło i już.  Z sportingiem troszkę bardziej skomplikowwane jest to że do obrotka trzeba już do tyłu licznika  przylutować kabelek i - chyba  ale nie wiem dokłądnie w którym miejscu ale jak coś mam foto.  No i trzeba  koło linki prędkościomierz pociągnąc kabelek i  przyluować chyba do 2 wpinki w nanopleksie  2 wpinka chyba od strony kabiny .  No i jeszcze przełożyć sobie z licznika licznik z skala do 160 i z dziennym licznikiem km .  Jak by został do 180 to by kłamał strasznie . Cała filozofia . Ale na przykłądnie znajomego trzeb uważać na ten obrotek ponieważ kiedy sobie był na trasie i się  coś zwarło albo odpięło i nanopleź zwariował i koniec jazdy nawet rozrusznik nie zakręcił  ale jak sie wszysko pożądnie zamocuje to będzie bardzo długotrwałe

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo