Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#101 2016-11-17 12:52:16

Ukasz.
VIP
Zarejestrowany: 2009-04-09
Posty: 1665
Silnik / moc / zasilanie: B16A/170KM/PB98
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cvc

Ostrzeżenia: 2

Re: Wrotka

moj boze logo na klapie to z ducato?

Ostatnio edytowany przez Ukasz. (2016-11-17 12:52:31)

Offline

 

#102 2016-11-17 15:37:49

Adrys1005
Nieźle sie stara
Skąd: Rybnik / Krapkowice
Zarejestrowany: 2015-08-03
Posty: 157
Silnik / moc / zasilanie: 704/30/Pb95 Aisan
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Wrotka
Serwis

Re: Wrotka

W Rybniku wzięli mi 500zł za sztukowanie podszybia (Niestety podobno całego pasa podszybia nie da się już zamówić) a były tam 4 dziury, plus usunięcie wrzodów na dachu, plus lakierowanie. Mam teraz kreskę łączenia lakierów na dachu, ale byłem na to przygotowany. Nie stać mnie teraz na lakierowanie całego dachu, tym bardziej, że myślałem, raczej o oklejeniu go na czarno czy coś a'la winyl jak mam na bocznych słupkach

Ukasz. napisał(a):

moj boze logo na klapie to z ducato?

Poprzedni właściciel je nakleił żeby zakryć dziure po zamku. Na pewno pochodzi z jakiegoś dostawczaka.
Przymierzam się żeby je ściągnąć od początku jak go mam img/smilies/tongue ale wolę się najpierw zająć poważniejszymi sprawami a logo zmienię jak kiedyś przy okazji na jakieś trafie

Ostatnio edytowany przez Adrys1005 (2016-11-17 15:41:58)

Offline

 

#103 2016-12-23 11:35:45

Adrys1005
Nieźle sie stara
Skąd: Rybnik / Krapkowice
Zarejestrowany: 2015-08-03
Posty: 157
Silnik / moc / zasilanie: 704/30/Pb95 Aisan
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Wrotka
Serwis

Re: Wrotka

Ostatnio byłem u elektryka. Miałem problem ze światłami. Mijania prawa mi gasła w zależności od tego czy poruszy się zielony przewód. (a jako że polsze drogi takie proste i cudowne to właściwie codziennie musiałem otwierać maskę i poprawiać kabelek)
Z tyłu z kolei nie działały mi stopy. Lewy działał jak mu się chciało, a prawy tylko po puknięcie w klosz po czym gdy nacisnąłem drugi raz stop to juz sie nie palił. Nie chciałbym stracić dowodu w głupi sposób wiec pojechałem do elektryka. Wymienił mi 3 kostki, w tylnych kloszach poodginał blaszki bo niewiadomo czemu były tak pozwijane ze gdy wkładałem nową żarówkę to od razu ścinało mi te odstające zgrubienia na trzonku żarówki i przez to nie działały stopy. Wrzucił też nowe żarówki i skasował 30zł. Także problemem nie był przełącznik świateł, a przede wszystkim kostki.

Offline

 

#104 2016-12-23 15:30:21

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 493
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Wrotka

jeśli nowa kostka w przedniej lampie jest plastikowa to nie zdziw się jak się niebawem znowu zjara. Mam dokładnie to samo. Jedna kostka miesięcznie szła aż w końcu zrobiłem to na mój patent.

Offline

 

#105 2016-12-28 10:31:38

Adrys1005
Nieźle sie stara
Skąd: Rybnik / Krapkowice
Zarejestrowany: 2015-08-03
Posty: 157
Silnik / moc / zasilanie: 704/30/Pb95 Aisan
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Wrotka
Serwis

Re: Wrotka

Lewa kostka siedzi co najmniej 4 lata :] prawa trzymała co najmniej 3 bo od początku roku miałem problem z migającą lampą. Jak szybko się zjara... wyjdzie w praniu :]

Mam jeszcze takie pytanie. Oryginalnie miałem zapalniczkę z Forda, ale po pewnym czasie przestała się sama nagrzewać. (znaczy musiałem ja trzymać wciśnięta żeby się zagrzała). Później wziąłem zapalniczkę z cienkola ze szrotu i ten sam efekt. Pytanie czy to zdupcone zapalniczki czy może jakiś problem z gniazdem?

Offline

 

#106 2016-12-28 18:10:46

Riddic
Nieźle sie stara
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2013-10-21
Posty: 176
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55/Pb 1493/90/Pb 1242/77/Pb
Rok produkcji: 96/95/97
Posiadany pojazd: CC Sporting Civic EG4 126p

Re: Wrotka

Dognij lekko blaszki w środku gniazda, tylko czymś nie przewodzącym prądu lub wyjmij bezpiecznik.

Offline

 

#107 2017-05-05 15:21:40

Adrys1005
Nieźle sie stara
Skąd: Rybnik / Krapkowice
Zarejestrowany: 2015-08-03
Posty: 157
Silnik / moc / zasilanie: 704/30/Pb95 Aisan
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Wrotka
Serwis

Re: Wrotka

Troszke odkopie img/smilies/smile

@Riddic: Zapalniczka działa - zrobiłem jak pisałeś, Normalnie odbija a i nawigacja/kamerka nie wyskakuje z gniazda. Dzięki piękne.

W międzyczasie po przeglądzie okazało się, że musiałem podziałać przy półosiach. Z lewej strony zbierał się olej od strony skrzyni a z prawej poszła osłona. Do tego przed majówką musiałem zmienić prawą tarcze, bo przy hamowaniu pojawiały się niepokojące dźwięki. Jak będzie coś więcej kasy to zajmę się hamulcami jak trzeba. Póki co potrzebowałem auta i wyszło trochę druciarstwo.

Na majówkę wrotek dotarł do Zakopanego. Ode mnie to jakieś 230km w jedną stronę. Dojechał i wrócił. Niestety 700 z dwoma osobami i bagażem wciąż nielubi podjeżdżać pod górki, więc tam gdzie nie dało się rozpędzić niezbędna była zabawa 3><4. W trasie spalił mi około 5.5l/100km więc wciąż elegancko img/smilies/smile
Przy okazji miałem kolejny jubileusz. Otóż wrotka przejechałe 150 000km o własnych siłach.

Trochę nie chronologicznie ale cóż... Pod koniec kwietnia jak zajechałem na szrot to wyhaczyłęm parę pierdółek i tym o to sposobem wymieniłem obudowę filtra powietrza, na taką w której działa termostat. Dodatkowo zmieniłem zbiorniczek podciśnienia, gdyż mój miał złamane mocowanie i wisiał na trytytkach. Wpadło też trochę plastików z wnętrza, które u mnie były popękane, jak chociażby plastikowa listwa progowa, czy plastikowa nakładka która jest przed drzwiami pasażera i chowa się pod deską. A na koniec wziąłem też dwa lusterka lakierowane ze sportasia i lotkę ze światłem stopu. Tak, że wiejski tjuning pełną gębą img/smilies/tongue
Póki co obydwa elementy przeszlifowałem i przemalowałem z czarni na biały. Muszę jeszcze tylko pomalować je bezbarwnym i można montować.

Pytanie co do obudowy filtra. Podejrzewam, że odpowiedź jest prosta i logiczna ale i tak zapytam. Moja stara obudowa miała złamany wieszak (ten od strony szyby). Leżała więc na dwóch nakrętkach. Pytanie brzmi czy te nakrętki to coś normalnego czy ktoś zamiast wymienić obudowe dospawał nakrętki, żeby była nieruchomow w jednej pozycji? Przez to, że nowa obudowa jest cała to obecnie siedzi na odmie i trochę odstaje.

Ostatnio edytowany przez Adrys1005 (2017-05-05 15:22:48)

Offline

 

#108 2018-02-06 20:48:15

smolarek90
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia/Berlin
Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 706
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55KM/Pb95, 2.0/140KM/ON
Rok produkcji: 1997, 2014
Posiadany pojazd: CCS Abarth, VW Passat B7 Variant

Re: Wrotka

Jak tam, działasz coś dalej?


Fiat Cinqucento Sporting:
http://www.motostat.pl/user_images/75986/icon3.png

Moje Cento: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25599&p=1

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo