Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#51 2018-02-11 22:41:30

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 51
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

klacik z nowym tłumikiem CC teraz mruczy przyjemnie jak kotek. img/smilies/cool Wpadnie jeszcze nowa rura kolektorowa i praktycznie będzie spokój z układem wydechowym.

tonsil12 obawiam się, że nie ma ani jednej rzeczy, która nie byłaby rzeźbiona. img/smilies/lol Właścicieli było kilku przede mną, więc każdy miał "swój wkład" w to auto. Co do doprowadzania do ładu, to lubię czasem wyzwania. Przy takim aucie można się świetnie nauczyć mechaniki, blacharki i elektryki samochodowej.

Przy okazji zrobiłem dzisiaj tylną część lewego nadkola, musiałem ściągać do tego zderzak, ponieważ zgnił praktycznie cały rant, oczywiście po zakończonej pracy wpadła na to konserwacja. Z nadkoli tylnych zostało mi jeszcze wspawanie "nowego" mocowania kanapy i pasów.

https://images82.fotosik.pl/992/5b67a6466dbbb5edm.jpg https://images84.fotosik.pl/990/f81ec202790362eem.jpg https://images83.fotosik.pl/990/3d047ab62fa95849m.jpg

Ostatnio edytowany przez Chmielu22 (2018-02-11 22:42:53)

Offline

 

#52 2018-02-12 01:50:34

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 754
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

No to już chyba zostało tylko konserwowanie i malowanie z części blacharskiej. Czy jeszcze jakieś  wstawki?

Offline

 

#53 2018-02-12 23:13:48

smolarek90
Stary wyjadacz
Skąd: Gdynia/Berlin
Zarejestrowany: 2012-07-04
Posty: 691
Silnik / moc / zasilanie: 1108/55KM/Pb95, 2.0/140KM/ON
Rok produkcji: 1997, 2014
Posiadany pojazd: CCS Abarth, VW Passat B7 Variant

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Też mnie to czeka niestety...


Fiat Cinqucento Sporting:
http://www.motostat.pl/user_images/75986/icon3.png

Moje Cento: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25599&p=1

Offline

 

#54 2018-02-18 21:57:22

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 51
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Miałem naprawić tylko małą dziurkę w podłodze z prawej strony. Zostało mi 1,5 tygodnia do przeglądu technicznego... Już jest pospawana podłoga pod mocowaniem fotela i wewnętrzny próg. Zewnętrzne poszycie progu oraz mocowanie fotela jutro się dokończy. Gdyby nie ogromna pomoc mojego taty, to nie wiedziałbym za co się najpierw zabrać. To auto samo się prosi o złomowanie.

https://images81.fotosik.pl/998/5078cae5a2357368m.jpg https://images83.fotosik.pl/996/ac996e22d16d6010m.jpg https://images82.fotosik.pl/999/761a5a88f37c4e07m.jpg https://images81.fotosik.pl/998/8abff8ecfe1ce7bem.jpg

Z blacharki to do zrobienia mam mocowanie kanapy, muszę wspawać "nowe".

Offline

 

#55 2018-02-18 23:44:29

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 754
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Wielki ukłon dla ciebie że masz do tego  siłę   img/smilies/yikesimg/smilies/yikes img/smilies/cool wielu by się na starcie poddało
Fajnie że ratujesz  img/smilies/big_smile
Ale trafiło ci się  dość mocno zdezelowany egzemplarz  nie dość że druciarstwa pełno to jeszcze blacha tez taka sobie . Ale dla chcącego nic trudnego .
Nie sztuką kupić ideał i  wypolerować   ale taki z krowi i kości ale taki żeby dać mu 2 życie img/smilies/cool
Jaki proces konserwacji zamierzasz wykonać ???
I zaglądałeś już w belkę bo to też punkt dość nefralgiczny  img/smilies/neutral

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-02-18 23:46:06)

Offline

 

#56 2018-02-22 20:46:36

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 51
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

klacik belka tu bez zaskoczeń szmelc - na złomie ziomki mają mi sprawdzić belkę z Seicento, które niedawno przyjechało. Mam nadzieję, że przegląd na tej co jest teraz przejdzie. Co do konserwacji, to w profile zamknięte dużo wosku, na zewnątrz epoksyd i baranek, dodatkowo dostanie plastikowe nadkola na tył. Jeżeli Cienki miałby zostać na dłużej, to dostanie nowe progi zewnętrzne, bo te co są już dosyć słabej kondycji.


Mimo wymiany tłumika środkowego i końcowego, auto dalej brzmiało nieciekawie, jakby gdzieś był przedmuch na wydechu. Wiedziałem, że z przodu coś było spawane przy rurze kolektorowej i katalizatorze, właśnie te miejsca właśnie podejrzewałem o nieprzyjemny hałas. Zacząłem szukać nowego kata z rurą, ale ceny mnie przeraziły. Już miałem zrobić taki trik - rura kolektorowa od SC Sportinga i tłumik w miejsce kata, ale się powstrzymałem i zadzwoniłem do sprzedającego z pewnej aukcji. Tym sposobem kupiłem nowy katalizator z rurą, produkcji POLMO Brodnica. Kosztował mnie niecałe 200zł. Widać, że jest jakieś starszej produkcji. Brakuje mi tylko uszczelki, która przychodzi na łączeniu z kolektorem wydechowym, ale to mały kłopot. Czyli Cienias będzie miał praktycznie nowy układ wydechowy. img/smilies/big_smile


https://images82.fotosik.pl/1002/75799a726a475c75m.jpg https://images84.fotosik.pl/1000/c395fd1cd63ca9bcm.jpg

Offline

 

#57 2018-02-22 22:02:14

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 754
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

No no grubo  img/smilies/big_smileimg/smilies/big_smile
Wydech fajna sprawa  i cena kusząca img/smilies/cool a polmo  Brodnica  to ode mnie  30 km  img/smilies/big_smile . Nawet nie wiem czy sam nie mam od nich zestawu  bo też koło 3 lat temu  był robiony cały wydech od kata  do samego końca .

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-02-22 22:02:54)

Offline

 

#58 2018-02-24 16:51:09

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 51
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Dzisiejsza robota za 10zł. Pojechałem na szrot po zaciski tył od Fiata Tempry, ale przy okazji "wyrwałem" pokrywę okienka rewizyjnego od pompy paliwa za 5zł. U mnie ktoś ją zgubił. Po przerzuceniu trzech skrzynek z różnymi przekaźnikami, znalazłem odpowiedni "podwójny przekaźnik". Porównałem go od razu z wtyczką w CC i pasował, kosztował drugie 5zł.

Po przyjechaniu do domu od razu go założyłem. Tak jak myślałem biały przekaźnik był uszkodzony, dlatego ktoś zrobił drut-patent z przewodem od czajnika. Teraz pompa działa tak jak powinna, na "oryginalnej instalacji". Nie działał mi też czujnik poziomu paliwa, ale przyczyna była banalna - zaśniedziałe i luźne styki w wtyczce. Po zakończeniu prac założyłem nowo kupioną pokrywę.

https://images83.fotosik.pl/1001/f2bc3aa47022f8c7m.jpg https://images83.fotosik.pl/1001/f0b6e6b98fd0169am.jpg

Oby więcej takich "napraw". img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez Chmielu22 (2018-02-24 16:55:00)

Offline

 

#59 2018-02-24 18:41:20

Nabster
Stary wyjadacz
Skąd: PL
Zarejestrowany: 2012-02-10
Posty: 595
Silnik / moc / zasilanie: 0.7/1.6 B/0.9
Rok produkcji: 1994/1987/1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento \ Volkswagen Golf mk2/Fiat Cinquecento

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Faktycznie niektore naprawy sa banalne i wystarczy troche pomyslec. fajnie ze udalo ci sie ogarnac awarie malymi kosztami,.

Offline

 

#60 2018-03-03 20:14:02

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 51
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Także ten, zgniłe mocowanie kanapy i pasów odeszło do historii. img/smilies/wink

https://images83.fotosik.pl/1007/05f387fcc9923cbdm.jpg https://images83.fotosik.pl/1007/32d2ce9063d5fdb2m.jpg https://images82.fotosik.pl/1010/4c9a7bf8d1a68f77m.jpg

Ostatnio edytowany przez Chmielu22 (2018-03-03 20:14:17)

Offline

 

#61 2018-03-03 21:42:04

Bodzio
Nieźle sie stara
Skąd: Oleśnica
Zarejestrowany: 2017-01-09
Posty: 257
Silnik / moc / zasilanie: 899 / 40 KM / Benzyna
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento
Serwis

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Jestem w szoku normalnie. Dajesz temu gruzowi nowe życie. To sie ceni img/smilies/smile


Mój Parowóz:
http://i.imgur.com/EhDQzbH.png

Offline

 

#62 2018-03-03 23:35:05

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 754
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Nie będzie problemu   z montażem kanapy?? tam to tak dość na styk jest 
Ale spoko  jest   jak już nie raz pisałem img/smilies/cool
A drzwi  i reszta elementów srebrnych   na kiedy w planach  do malowania

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-03-03 23:35:21)

Offline

 

#63 2018-03-03 23:58:07

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 51
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Dziękuję wam wszystkim za miłe słowa. Nawet nie wiecie jak mnie motywują do działania. img/smilies/smile

Co do mocowania kanapy, to wszystko starałem się wymierzyć i spasować blachę do czoła. Najpierw wiadomo odciąłem duży kawałek z nadkola dawcy i później go dopasowałem - przystawiłem go od strony nadkola, a od strony bagażnika przez otwór po wyciętym starym mocowaniu odrysowałem potrzebny kształt. Później dla pewności wszystko jeszcze raz pomierzyłem i pospawałem.

Malowany będzie jakoś środek wiosny - lato, przynajmniej taki jest plan. Jeszcze mam do zrobienia 1100p i Rometa.


Aktualizacja - 04.03.2018


Dzisiaj chciałem wymienić katalizator, niestety pierwsza szpilka przy odkręcaniu się ukręciła. Postanowiłem zrezygnować i kupić uszczelkę kolektor-głowica, nakrętki i szpilki. Wykręcę to w całości, przy okazji pomaluję może kolektor, bo jest taki brzydki, zardzewiały. Wiem, że będę miał też problem z sondą lambda, ktoś tam wokół niej nawalił glutospawu, więc bez cięcia, żeby ją odkręcić się nie obejdzie.

https://images83.fotosik.pl/1008/3ae586f32f6ae262med.jpg

Druga sprawa końcówki drążków kierowniczych, zdemontowały się całkiem łatwo. Z jednej i drugiej strony były wybite na maksa, a lewa praktycznie miała zatarty przegub. Na ciekawostkę dodam, że obydwie końcówki były różnych producentów, co widać na drugim zdjęciu. Po założeniu i wyregulowaniu nowych Cienki w końcu nie ściąga na prawo i lewo. Teraz prowadzi się bardzo precyzyjnie jak na siebie. img/smilies/smile

https://images84.fotosik.pl/1009/5a54bc7e5b427c27med.jpg

https://images82.fotosik.pl/1011/6eeb78e98098d304med.jpg

Ostatnio edytowany przez Chmielu22 (2018-03-04 21:40:31)

Offline

 

#64 2018-03-11 00:43:31

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 51
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Wczoraj miałem trochę pracowity dzień przy Cento:

- Umyłem zdemontowane wcześniej plastiki wnętrza. Jutro postaram się je założyć z powrotem.
- Zamontowałem plastikową podstawkę akumulatora oraz jego mocowanie. U mnie tych elementów nie było. Aku jest jest teraz stabilnie zamontowany i nie lata po całej metalowej podstawie.
- Wymieniłem termostat, stary nie był nawet zbytnio przykręcony, wystarczyło ćwierć obrotu kluczem i był już odkręcony. Najlepsze jest to, że jego data produkcji to 1990, więc ktoś tam już był przede mną.
- Wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów, założyłem też nową odmę.
- Wyczyściłem silniczek krokowy, niestety z tym miałem najwięcej pracy, jedna ze śrub (torx) nie chciała się odkręcić. W zasadzie się ukręciła, trzeba było rozebrać praktycznie całą przepustnicę z wtryskiwaczem, żeby mieć ułatwiony dostęp, ale koniec końców się udało. Było tam trochę syfu, po złożeniu i odpaleniu Cienkiemu jakby zmieniła się trochę charakterystyka pracy silnika - jest lepiej.


https://images84.fotosik.pl/1013/1c7a7f66398b0d30med.jpg

https://images84.fotosik.pl/1013/01b788ef47649b10med.jpg

https://images83.fotosik.pl/1013/922c76476483d810med.jpg

https://images83.fotosik.pl/1013/e79183787b241926med.jpg

Tak było na koniec, jeszcze czeka mnie mycie komory i silnika.
https://images84.fotosik.pl/1013/f29bdba33844ae5fmed.jpg

Offline

 

#65 2018-03-11 12:29:53

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 754
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Powili ale do przodu  img/smilies/smile
No jeszcze  z luznym  aku to nie  widziałem centka img/smilies/lol
Z termo to tak jak z większością  w tym samochodzie  (wstaw foto co to za wynalazek tam był )
Jakieś małe czyszczenie silnika by się przydało  ale  jak cieplej img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-03-11 12:30:57)

Offline

 

#66 2018-03-11 17:32:09

Fsmfan
Nowy
Zarejestrowany: 2016-08-09
Posty: 30
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji: 1997/1993
Posiadany pojazd: cinquecento 1,1,0,7

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Zdjęcia robione na masce jakiegoś klasyka ?

Ostatnio edytowany przez Fsmfan (2018-03-11 17:34:53)

Offline

 

#67 2018-03-11 21:05:27

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 51
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Fsmfan tak na masce mojej Zastavy 1100p. Jest jej temat na tym forum.

Klacik ten stary termostat jest na drugim zdjęciu.


Dzisiaj poskładałem tył w Cienkim, jakoś tak przyjemniej się zrobiło w środku. Odpowietrzyłem też układ chłodzenia. Zamierzam kupić do bagażnika gumową matę oraz dedykowane dywaniki. Ktoś z was posiada te dywaniki z aledrogo? Jak z ich jakością wykonania?

https://images82.fotosik.pl/1016/4580e8b387c0e360med.jpg
https://images81.fotosik.pl/1015/9661e8800abbb5c9med.jpg

Offline

 

#68 2018-03-11 23:26:41

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 754
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Na fb zakup sobie wykładzinę nadkoli   będzie fajnie wyglądać i   się wyposażenie  wzbogaci  img/smilies/cool mam polecam .
Dywaniki to  jest tego tyle ofert na alledrogo że nawet się nie da ogarnąć ale do sc  kupowaliśmy są około pół roku   spełniają  swoją rolę  co tu dużo mówić img/smilies/smile ale to dywaniki gumowe ( dziwnie brzmi  ale jak to nazwać inaczej img/smilies/hmmimg/smilies/lol )

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-03-11 23:29:32)

Offline

 

#69 2018-03-12 18:54:59

lukk9314
Stary wyjadacz
Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2010-08-19
Posty: 578
Silnik / moc / zasilanie: 1600cm/100/Pb 95 +LPG
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Opel Astra F

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Widzę że ktoś tu na siłę ratuje samochód który powinien był jechać na złom tak samo jak moja Astra, czytając takie tematy to jakoś mi lepiej że nie tylko ja inwestuję w takie szrociki. Dziś podliczyłem to w ciągu półtora roku wydałem 3340 zł na same naprawy, opon i innych dodatków nie liczę ale mało kto sprzedaje doinwestowane auta, a jak już to chce odpowiednią cenę za nie. Życzę CI powodzenia bo na pewno dojdziesz do takiego momentu że tyle zainwestujesz że już odwrotu nie będzie.

Offline

 

#70 2018-03-15 22:18:30

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 51
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

lukk9314 Dzięki img/smilies/smile. W sumie już dosyć dawno przekroczyłem granicę opłacalności ratowania, tego samochodu. Teraz, to już tylko "Sztuka dla sztuki". Muszę kiedyś zrobić dokładny kosztorys napraw i poprawek.

klacik Wykładziny nadkoli na pewno kupię, tak samo jak osłonę klapy bagażnika. Chyba zamówię te dywaniki.


Ostatnio dorwałem do CC nową osłonę zimową produkcji HEKO. Na zdjęciu przymiarka na szybko.

https://images83.fotosik.pl/1017/5a13a8dd69b535c8med.jpg

Dzisiaj przyjechały nowe opony letnie Uniroyal Rain Expert 3. Będą zamontowane na felgach aluminiowych.

https://images82.fotosik.pl/1019/09f0d1d5d9f14e8amed.jpg


W poniedziałek postaram się zaprowadzić CC na przegląd, bo wyszedł 28 lutego.

Offline

 

#71 2018-03-15 22:51:17

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 754
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

To i jeszcze do kompletu na pas tył img/smilies/big_smile ..  Ale  zdobyć nie tak łatwo img/smilies/hmm
Ale ta osłona to Sportingowi jakoś nie  przystoi img/smilies/tongue Z resztą jak mówią eksperci to ponoć nie pomaga  no chyba że do  700 bo tam z termo różnie bywa img/smilies/wink
Dywaniki kup bo od syfu się nie opędzisz a widzę że podwórko piaskowe jak u mnie to się wnosi strasznie . Raz w tygodniu odkurzam i jeszcze się pilnuje img/smilies/sad
O oponach  jakoś nie słyszałem  ile komplet?

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-03-15 22:53:54)

Offline

 

#72 2018-03-17 21:41:13

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 51
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Opony wyniosły mnie niecałe 600zł. Dzisiaj zostały założone na aluminiowe felgi z Poloneza, mimo, że wymagają czyszczenia, to i tak naprawdę dobrze leżą na CC - oczywiście jak dla mnie. Przy okazji pojechałem obejrzeć CCS-a, który stoi od dłuższego czasu u mnie w mieście. Ktoś mu założył nowe progi na nity. img/smilies/stupid2 Myślałem żeby go kupić, rozebrać do ostatniej śrubki i odbudować - ma całkiem fajny kolorek.

https://images81.fotosik.pl/1020/12d64a3fe1897c93med.jpg

https://images82.fotosik.pl/1021/a56133738996214bmed.jpg

https://images84.fotosik.pl/1019/c44665211d20a4d0med.jpg

Ostatnio edytowany przez Chmielu22 (2018-03-17 21:42:02)

Offline

 

#73 2018-03-17 22:56:28

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1300
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Nie warto ratować trupy.


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż dobrym na 20.

Offline

 

#74 2018-03-18 01:19:05

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 754
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Oj chyba  lubisz  takie trupki img/smilies/big_smileimg/smilies/lol
Nawet pasują do siebie  zasadnicza różnica że ty robisz porządnie  a nie   na nity  , pewno jeszcze ten ktoś jedno na drugie założył img/smilies/lol
Alu fajne  ale do  dobrego czyszczenia. W zasadzie do Sportinga
wszystko lepsze niż stalówka gola z korkami jak w Young img/smilies/hmm

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-03-18 01:20:58)

Offline

 

#75 2018-03-19 21:33:36

Chmielu22
Nowy
Zarejestrowany: 2017-10-28
Posty: 51
Silnik / moc / zasilanie: 1108 55KM
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: CC Sporting

Re: Chmielowy Czerwony Sporting 1100 z 1997

Nie wiem czemu, ale uwielbiam właśnie motoryzacyjne trupy, którym nikt daje szans na przeżycie, jeszcze bardziej lubię grzebanie przy nich. img/smilies/tongue

Tak przy okazji zrobiłem przegląd w CC, poszło lepiej niż się spodziewałem. Wyszło przy okazji parę mankamentów:

- Wahacze z przodu nie były wymienione na nowe, lewy jest dobry, ale prawy ma lekkie dopuszczalne luzy.
- Przez badziewne nakładki na pedały, CC by nie zdało przeglądu - już wyleciały.
- Muszę ustawić zbieżność.
- Prawy i lewy reflektor przód nadają się do regeneracji.
- Belka tył bez zaskoczeń rdza, ale o dziwo nie ma luzów.

Jedno z pierwszych pytań diagnosty było z cyklu "Chciało się Tobie, to naprawiać?". img/smilies/roll

https://images82.fotosik.pl/1023/14dd432744667f77med.jpg

Teraz jeszcze tylko przerejestrowanie i dalsze odgruzowywanie. img/smilies/223

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo