Witam
Podczas wymiany klocków zauważyłem że gumowe osłony przegubów są poparciałe, nie dostał sie tam jeszcze brud i woda ale wiele nie pożyją.
Warto zmienić także te gumy przegubów wewnętrznych? Wyglądają lepiej ale też niezbyt dobrze.
Ile z nimi jest wiecej roboty?Na co zwrócić uwage?
Offline
Nie wiele więcej jak i tak wyjmiesz półoś z przegubu zewnętrznego.
No i trzeba albo spuścić olej albo coś podstawić i potem uzupełnić.
Offline
A nie da się nałożyć osłon przegubów wewn. od strony ośki gdzie jest przegub zewn? Oglądam manual i nie rozumiem za bardzo jak zdjąć pół ośke od skrzyni, na rysunku nie widze żadnego zabezpieczenia segera ani nic co miałoby ją trzymać.
Z tego co widze jest tam krzyżak przegubu, ale na czym to sie trzyma, na niczym?W manualu od punto 1100 pisza że trzeba tylko szrpnąc i wyjdzie:|
Ostatnio edytowany przez artix (2018-04-15 22:23:22)
Offline
Na niczym się nie trzyma.
Przecież samo nie wypadnie jak po drugiej stronie ma przegub zewnętrzny i koło :-)
Offline
Dzięki mandolina za pomoc, wszystko mam rozebrane.Przegubu były w doskonałym stanie umyłem je w ropie suszą sie i zastanawiam sie ile teraz smaru.Mam 2 opakowanie po 90gr febi, ale są uniwersalne.
Ładować cały po jednym na przegub?W cc przeguby są dość małe.Za dużo może coś uszkodzić?
Offline
Wypełnij cały przegub i pół gumy i starczy.
Offline
Tylko jak założysz gumę, podważ krawędź śrubokrętem żeby ciśnienie wewnątrz osłony mogło się wyrównać i dopiero zaciśnij opaskę.
Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2018-04-28 10:50:55)
Offline