Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#301 2017-12-17 21:19:40

virtualtuner
VIP
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-11-06
Posty: 1121
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16V (D4F)/75 KM/PB
Rok produkcji: 2010
Posiadany pojazd: Renault Clio III Ph. 2

Re: Projekt Abarth

Mietek niezła aktualizacja, ja już myślałem że samochód popadł w zapomnienie img/smilies/smile
Widzę że masz wygłuszoną podłogę bagażnika, "słychać" różnicę? Ile mat położyłeś?

Ostatnio edytowany przez virtualtuner (2017-12-18 12:55:40)


Ex zabawka, project #pinkbastard: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26899
Zapraszam na fanpage #photonaluzie: www.photonaluzie.pl

Offline

 

#302 2017-12-18 02:22:32

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Projekt Abarth

Kto zrobił tą rozpórkę?


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#303 2017-12-18 19:06:08

Mietek
Stary wyjadacz
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-16
Posty: 707
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/54 KM/SPI oraz 0.7->1.1-> 1.2 8v
Rok produkcji: 1996 & 1995/2017
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting & Cinquecento ED

Re: Projekt Abarth

Cropek napisał(a):

Może warto nabyć wygłuszenia boczków bagażnika?

Mam to w planach, tylko jeszcze nie wiem, czy będę wyklejał blachę materiałem, czy po prostu poszukam oryginałów.

CieniaczRider napisał(a):

Ehh... a pamiętam jak wywalaliśmy silnik i skrzynię 700 z tej budy img/smilies/tongue

Jakby to było wczoraj. img/smilies/big_smile Pamiętam, że długo się trudziliśmy z rozklepaniem nakrętek półosi. Teraz, gdy już to zrobiłem z milion razy, na pewno poszłoby szybciej.

virtualtuner napisał(a):

Widzę że masz wygłuszoną podłogę bagażnika, "słychać" różnicę? Ile mat położyłeś?

Do bagażnika poszedł jeden kawałek wzdłuż całej powierzchni + pianka pod koło zapasowe. Szczerze mówiąc to nie czuję jakiejś wielkiej poprawy. Być może dlatego, że muszę zmienić wygłuszenie grodzi i na razie w całym aucie panuje ogólny hałas. Pamiętaj tylko, że jak będziesz wygłuszał, to nie zaklejaj numerów nabitych w bagażniku. Na ostatnim przeglądzie diagnosta się do tego przyczepił. img/smilies/tongue

Mad Rob napisał(a):

Kto zrobił tą rozpórkę?

Za bardzo to nie wiem. Dostałem ją za darmo. Jeździła w Seicento.

Offline

 

#304 2017-12-18 19:57:20

CieniaczRider
VIP
Skąd: Raszyn/Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 1691
Silnik / moc / zasilanie: 899/ 39/ wtrysk
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento 899

Re: Projekt Abarth

Heh teraz to nawet tych nakrętek nie rozklepuję, tylko ciągnę na chama i same puszczają te zagięcia img/smilies/smile Oraz inne rzeczy,które kiedyś wydawały się trudne, a dziś nie sprawiają kłopotów img/smilies/wink

Offline

 

#305 2018-06-08 23:18:27

Mietek
Stary wyjadacz
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-16
Posty: 707
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/54 KM/SPI oraz 0.7->1.1-> 1.2 8v
Rok produkcji: 1996 & 1995/2017
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting & Cinquecento ED

Re: Projekt Abarth

Odświeżamy temat, bo od ostatniego wpisu trochę się działo. Niestety awaria karty pamięci zlikwidowała całą fotorelację, więc post będzie raczej opisowy.

Na początek – z auta znowu wyleciał silnik (już po raz czwarty w historii tego wozu) i akurat przyszły największe mrozy, więc pracowało się świetnie. img/smilies/tongue Całe zamieszanie powstało, ponieważ pojawiły się problemy z ciśnieniem oleju. Po odpaleniu silnika na zimnym kontrolka ciśnienia świeciła się około 10 sekund, czyli zdecydowanie za długo. Na domiar złego podczas większych obciążeń (np. włączenie wiatraka na wolnych obrotach) lubił pojawić się czajniczek. Zrobiłem pomiar zegarowym wskaźnikiem, a ten potwierdził problemy z ciśnieniem. Nie było co zwlekać i silnik wyleciał z auta. Zdjąłem pompę i okazało się, że obudowa (ta, która osłania zęby) nie była w ogóle dokręcona. Ponadto od środka miała głębsze rysy. Zamontowałem pompę ze starego silnika i problemy z ciśnieniem zostały zażegnane. Drugim powodem demontażu całego zespołu była chęć wymiany skrzyni. Dotychczasowa wyła i miała kombinowane przełożenia. Teraz jest już taka jak należy i można jechać 100 km/h przy obrotach niższych, niż 3,5 tys. img/smilies/1087 Do kompletu doszło nowe sprzęgło i docisk. Poza tym zamontowałem regenerowany alternator, świeże przewody wn, zalałem nowym płynem chłodzącym itd.
Mimo mrozów poskładałem auto i ruszyły pierwsze testy. Od razu wyszło na jaw, że strasznie cieknie olej z miski. Pewnie pokrzywiłem ją przy demontażu, więc za gapowe trzeba było zapłacić. Wpadła nowa miska i problem lania zniknął.

Skoro mechanika została opanowana, nastąpił czas na różnego rodzaju usprawnienia. Wyjąłem deskę rozdzielczą i ponownie ją pomalowałem (pierwotne malowanie mi nie wyszło). Ponadto wykleiłem ścianę grodziową kilkoma kilogramami mat butylowych. Wcześniej dałem tam tylko piankę z aluminium po jednej stronie, co okazało się niewystarczające. Teraz różnice akustyczne są wyraźnie odczuwalne; jest ciszej i wibracje od silnika się zmniejszyły. Na deser postanowiłem zamontować silniczki do elektrycznej regulacji świateł. Na pozór łatwa robota okazała się niemal chirurgiczną operacją. Wszystko za sprawą słynnych koszyczków w lampach, które nie chciały wskoczyć na swoje miejsce. Mimo trudności udało się je wsadzić bez zniszczeń i teraz światła można regulować z kabiny.

Na koniec dwie modyfikacje wizualne. W przednim zderzaku w końcu zagościły wstawki ze Sportinga, a aby było ciekawiej, od tyłu zderzaka wkleiłem siatkę. Nawet fajnie to wyszło:

https://naforum.zapodaj.net/thumbs/0d04b5a1671a.jpg

I jeszcze z trzy fotki, aby nie zapomnieć, jak to wszystko wygląda:

https://naforum.zapodaj.net/thumbs/f46c43c7cab8.jpg

https://naforum.zapodaj.net/thumbs/24fc62c9912b.jpg

https://naforum.zapodaj.net/thumbs/859d5314761a.jpg

Jutro kolejny wielki test auta – ruszam na zlot Italiano Squadre. Zobaczymy, jak się pojazd spisze. To do zobaczenia w Żerkowie! img/smilies/big_smile

P.S. Małe ogłoszenie – zabieram ze sobą sprężyny 70/50 na sprzedaż. Może ktoś będzie zainteresowany.

Offline

 

#306 2018-06-11 17:38:26

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 810
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Projekt Abarth

Wygląda miodzio img/smilies/cool
Brakuje mi tu tylko  lotki na tył  w kolor z stopem i owiewek szyb heko img/smilies/big_smile

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-06-11 17:38:56)

Offline

 

#307 2018-06-11 23:14:18

Mietek
Stary wyjadacz
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2011-08-16
Posty: 707
Silnik / moc / zasilanie: 1.1/54 KM/SPI oraz 0.7->1.1-> 1.2 8v
Rok produkcji: 1996 & 1995/2017
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting & Cinquecento ED

Re: Projekt Abarth

klacik napisał(a):

Wygląda miodzio img/smilies/cool
Brakuje mi tu tylko  lotki na tył  w kolor z stopem i owiewek szyb heko img/smilies/big_smile

Po sobotniej drodze na zlot też pomyślałem o owiewkach, bo w pewnych momentach słońce trochę grzało, a skóry też lubią popalić. Lotkę także kiedyś rozważałem, ale raczej czekam, aż trafi się jakaś okazja.
Tymczasem V zlot Italiano Squadre zaliczony. Pogoda dopisała, impreza jak zwykle fajnie wypadła, a i Cienias w końcu został pokazany publicznie. img/smilies/big_smile

http://fotoo.pl//out.php?t=1228376_p1050330-1023x768.jpg

http://fotoo.pl//out.php?t=1228377_p1050331-1023x768.jpg

http://fotoo.pl//out.php?t=1228378_p1050332-1023x768.jpg

Moim faworytem było pomarańczowe CC z deską od Punto Sporting. Widać, że włożono sporo pracy, aby to wszystko dopasować. Do tego ładnie to wygląda i powstało coś niepowtarzalnego. Super! img/smilies/trink39

http://fotoo.pl//out.php?t=1228380_p1050307-1023x768.jpg

Przy okazji wyjazd na zlot był wielką próbą kilkuletniej pracy nad autem. Lekka niepewność była, czy coś się zaraz nie urwie lub zepsuje. Z tego powodu skrzynka z kluczami czekała w pogotowiu. img/smilies/1087 Ogólnie próba wypadła nawet nieźle. Niestety pojawiły się problemy z chłodzeniem. Wskazówka stała sporo powyżej 90 stopni, pomimo, że auto ciągle było w ruchu. Ponadto w pewnym momencie zaczęła delikatnie rosnąć przy 120 km/h. Z tego powodu zrobiłem lekki postój na zbadanie sprawy. Płynu nie wywalało, wycieków nie stwierdziłem, więc po krótkiej przerwie wsiadłem i pojechałem do domu. Mimo wszystko wskazówka temperatury była już pod ciągłą obserwacją.

http://fotoo.pl//out.php?t=1228379_p1050343-1023x768.jpg

Za to pod domem spalił się przekaźnik od wentylatora (prawdopodobnie wiatrak chodził przez całą drogę). Dobrze, że takie kwiatki wystąpiły już po powrocie. Wnioski - auto przejechało 517 km i wróciło na własnych kołach, nie przegrzało się, ale teraz stoi w garażu i czeka na diagnozę. Nudy nie ma, jest co robić. img/smilies/223

Offline

 

#308 2018-06-11 23:31:59

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1466
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale, Punto MK1 Sporting 100
Serwis  
Ostrzeżenia: 4

Re: Projekt Abarth

Mietek napisał(a):

Moim faworytem było pomarańczowe CC z deską od Punto Sporting. Widać, że włożono sporo pracy, aby to wszystko dopasować. Do tego ładnie to wygląda i powstało coś niepowtarzalnego. Super! img/smilies/trink39

Szacun dla właściciela ale wygląda to gorzej od oryginalnej, jeszcze na dodatek w tym kolorze.


Cinquecento? Jaki gupi to w ogóle kupuje?

Offline

 

#309 2018-06-11 23:50:35

klacik
Stary wyjadacz
Skąd: Rypin
Zarejestrowany: 2017-06-28
Posty: 810
Silnik / moc / zasilanie: 700 AISAN
Rok produkcji: maj 1996
Posiadany pojazd: Cinquecento 700 YOUNG

Re: Projekt Abarth

Na tych foto  jak dla mnie faworytem  jest twoje cc i ten sejek  zielony img/smilies/cool
Ten cc z deska masz rację jest coś  niepowtarzalnego i nawet  to jakoś ładnie leży ale  tak średnio mi sie to podoba przez kierownicę psuje efekt jakby załozyć kiere  z poduszką  to już by miało  wiele lepszy efekt img/smilies/big_smile

Ostatnio edytowany przez klacik (2018-06-12 00:05:12)

Offline

 

#310 2018-06-12 13:39:04

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 498
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Projekt Abarth

Na żywo wyglądało to fantastycznie img/smilies/big_smile zwłaszcza w tym kolorze, który trochę ożywiał wnętrze tego auta. Bazowo była to 700tka z 93r img/smilies/wink Bardzo mili i konkretni panowie to składali. Wszystko własnoręcznie.

Offline

 

#311 2018-06-12 19:51:26

Simon24121
Nieźle sie stara
Skąd: Wieluń
Zarejestrowany: 2014-10-19
Posty: 214
Silnik / moc / zasilanie: 1.2/75km/PB+LPG
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Cento SX

Re: Projekt Abarth

Myślę że w te upały to normalne że wskazówka tak stała, i co najwyżej zrobił bym płukankę układu img/smilies/wink
Niestety krótka skrzynia daje się we znaki, moje 1.2 też trzymało przy 120-140km/h, 100C.

Nie mniej, auto widziałem na żywo, miałem nawet przyjemność usiąść i powiem że jest kapitalnie utrzymane img/smilies/big_smile

Ostatnio edytowany przez Simon24121 (2018-06-12 19:52:29)

Offline

 

#312 2018-06-12 20:03:36

Kordii
Nowy
Skąd: Cwa
Zarejestrowany: 2017-07-10
Posty: 69
Silnik / moc / zasilanie: 700 / 33 / weber
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Cinquecento Young

Re: Projekt Abarth

Przy desce z punto fajnie by leżała kiera z coupe ale to cała kolorystyka musiała by być inna img/smilies/wink

Offline

 

#313 2018-06-13 14:26:42

Pietter
Nieźle sie stara
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2015-05-10
Posty: 498
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 8v /75/PB95
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: Projekt Abarth

Panowie ze śląska mieli całe punto 1 na graty i stąd ten swap. Oryginalna kierownica z punto wyglądała źle dlatego została ta z CC. Oto cała historia img/smilies/tongue pewnie jak będzie możliwość to dokupią jakąś inną kierownicę bo też zwracali na nią uwagę.

Offline

 

#314 2018-06-14 07:26:33

virtualtuner
VIP
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-11-06
Posty: 1121
Silnik / moc / zasilanie: 1.2 16V (D4F)/75 KM/PB
Rok produkcji: 2010
Posiadany pojazd: Renault Clio III Ph. 2

Re: Projekt Abarth

Mnie się podoba taka rzeźba deski z Punto, widać że dobrze spasowana.
Dodatkowo zadbali, żeby całe wnętrze było spójne kolorystycznie.


Ex zabawka, project #pinkbastard: http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=26899
Zapraszam na fanpage #photonaluzie: www.photonaluzie.pl

Offline

 

#315 2018-06-18 12:18:11

Bodzio
Nieźle sie stara
Skąd: Oleśnica
Zarejestrowany: 2017-01-09
Posty: 297
Silnik / moc / zasilanie: 899 / 40 KM / Benzyna
Rok produkcji: 1994
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento
Serwis

Re: Projekt Abarth

Jak zobaczyłem tego pomarańcza to deska też mnie urzekła img/smilies/big_smile

Panowie właściciele mieli fajne T-shirty do tego img/smilies/tongue


Mój Parowóz:
http://i.imgur.com/EhDQzbH.png

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo