Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2019-01-18 15:45:47

artix
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-03-08
Posty: 318
Silnik / moc / zasilanie: 1100 benzyna
Rok produkcji: 97
Posiadany pojazd: sporting

Uszczelka kosza pompy paliwa CC1100 , nie do kupienia, dylemat.

Witam
Zdemontowałem pompe bo zrobił mi sie w niej niezły bajzel. Udało mi się nabyć nowy gumowy smok uchwyt.
Jednak ta najwieksza uszczelka co mocuje kosz pompy do baku jest do kitu 3l temu dałem silikon i potem waliło paliwem.
Podejdzie od innego auta? z seicento np?Nie dość że nie idzie jej kupić, a jak ktoś miał to za 89zł.
Niestety silikon do motoryzacji też szlak trafił
Ktoś sobie jakoś z tym poradził?

Offline

 

#2 2019-01-19 03:39:23

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1376
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: Uszczelka kosza pompy paliwa CC1100 , nie do kupienia, dylemat.

To jest bardzo ciężki temat, też miałem z tym problem, musiałem wyciągać uszczelki ze złomów. Co z tego, że zbiornik możesz kupić nowy jak uszczelki nie ma...

Gdzie sprzedają za 89?

Możliwe, że da się to rozwiązać swapem na SC, tam uszczelka jest mądrzej zrobiona ale to inny kosz, inna uszczelka i zbiornik, na ile to możliwe to nie wiem ale warto ten temat rozpracować.

1. KLUCZOWE PYTANIE DO SPECÓW: czy czujniki poziomu paliwa z kosza SC i CC podają takie same wartości do wskaźnika? (przypuszczam, że w obu chodzi o opór). jeśli tak to zarobienie kabli pod wtyczkę SC nie będzie problemem
2. rurka zasilania w SC idzie w bok zbiornika, czy tam gdzieś jest filtr paliwa?
3. odpowietrzenie w SC to te dwie niebieskie rurki od korków w szczycie zbiornika, które idą do wlewu gdzie przechodzą w zawór par jak na zbiorniku CC i pewnie dalej w kierunku filtra węglowego.
4. rurki plastikowe będzie trzeba dopasować i pozarabiać. czy da się je modelować podgrzewając czy szlag je wtedy trafia?

https://4.allegroimg.com/original/0cecf4/0bfc4d5646958444cb89db11ec24
https://1.allegroimg.com/original/0c159f/70af763c4a018c5830dc19eae491
https://0.allegroimg.com/original/0c31f7/d29c8276421284871ea4cf1008f0

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2019-01-19 05:12:03)


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż dobrym na 20.

Offline

 

#3 2019-01-19 09:12:11

jedrzejmodelski
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2016-08-09
Posty: 120
Silnik / moc / zasilanie: 704/duża/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: Uszczelka kosza pompy paliwa CC1100 , nie do kupienia, dylemat.

Dobre pytanie z tymi zbiornikami.
Ja też planuje swap za jakiś czas i myślałem nad bakiem od SC.
Jeśli chodzi o dużą rurę wlewu  i mniejszą do wlewu to wydaje się że wszystko pasuje.
Tylko pytanie jak rozwiązać problem z niebieskimi wężykami od zaworów, może połączyć je razem i do filtra par.

Offline

 

#4 2019-01-19 11:33:48

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1376
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: Uszczelka kosza pompy paliwa CC1100 , nie do kupienia, dylemat.

To jest do ogarnięcia, najpierw jednak musimy się upewnić czy nie będzie jaj ze wskazaniem poziomu paliwa.


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż dobrym na 20.

Offline

 

#5 2019-01-19 14:12:59

jedrzejmodelski
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2016-08-09
Posty: 120
Silnik / moc / zasilanie: 704/duża/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: Uszczelka kosza pompy paliwa CC1100 , nie do kupienia, dylemat.

Te wężyki to pewnie że do ogarnięcia.
Może by sprawdzić oporność minimalna i maksymalną przy  wskaźnikach CC i SC.

Ciekawe czy przy czujnikach w 700 i 900 gaźnik są takie same jak przy 900 spi i CCS, bo czytałem parę razy w internecie że przy montażu licznika Sporting w 700 zawyżało. Równie dobrze mogli mieć uszkodzony czujnik lub licznik

Offline

 

#6 2019-01-19 14:43:53

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1376
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: Uszczelka kosza pompy paliwa CC1100 , nie do kupienia, dylemat.

Wężyki odpowietrzenia są pokierowane pod wlew, tam dać na każdy zaworki jak prze wlewie w CC, rureczki w dół i po sprawie.

Trzeba jechać na złom.


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż dobrym na 20.

Offline

 

#7 2019-01-19 19:00:09

jedrzejmodelski
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2016-08-09
Posty: 120
Silnik / moc / zasilanie: 704/duża/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: Uszczelka kosza pompy paliwa CC1100 , nie do kupienia, dylemat.

Mad Rob napisał(a):

Wężyki odpowietrzenia są pokierowane pod wlew, tam dać na każdy zaworki jak prze wlewie w CC, rureczki w dół i po sprawie.
.

Chodzi o ten niebieski zaworek co wisi pod wlewem, w seicento są chyba 2 na niebieskich przewodach do wlewu.
W CC jest jeden zaworek na zbiorniku z którego idzie przewód do filtra par koło silnika.
Jak to wygląda w SC ? tam chyba idą 2 przewody z baku do wlewu i wtedy z wlewu do silnika.

Offline

 

#8 2019-01-20 08:56:44

Brutal123
Nieźle sie stara
Skąd: łódzkie
Zarejestrowany: 2009-12-17
Posty: 285
Silnik / moc / zasilanie: 1.1 / 55/PB95
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: ccs

Re: Uszczelka kosza pompy paliwa CC1100 , nie do kupienia, dylemat.

Z tego co pamiętam to wystarczy kupić płat gumy paliwoodpornej grubości 2-3mm i wyciąć sobie z tego uszczelkę . Problem znika , sucho i nie capi img/smilies/wink

Offline

 

#9 2019-01-20 17:21:08

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1376
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: Uszczelka kosza pompy paliwa CC1100 , nie do kupienia, dylemat.

Myślisz, że tak łatwo samemu wykonać taką uszczelkę? Z resztą upgrade jest przyszłościowym pomysłem bo uszczelki można kupić nadal nowe i dłużej to wytrzyma.

Jędrzeju, na fotkach, które wkleiłem jest wlew i zbiornik (od góry) z SC MPI, CC, SC SPI.

Ostatnio edytowany przez Mad Rob (2019-01-20 17:22:23)


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż dobrym na 20.

Offline

 

#10 2019-01-21 08:08:09

jedrzejmodelski
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2016-08-09
Posty: 120
Silnik / moc / zasilanie: 704/duża/PB
Rok produkcji: 1997
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: Uszczelka kosza pompy paliwa CC1100 , nie do kupienia, dylemat.

Przepraszam za nadmiar pytań, mi bardziej chodziło o to dlaczego przewód od filtra par idzie najpierw do wlewu a nie odrazy do baku jak w CC

Offline

 

#11 2019-01-21 12:17:29

artix
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2013-03-08
Posty: 318
Silnik / moc / zasilanie: 1100 benzyna
Rok produkcji: 97
Posiadany pojazd: sporting

Re: Uszczelka kosza pompy paliwa CC1100 , nie do kupienia, dylemat.

Witam
Można zapomnieć o używce, nawet orginalny bak ma krzywą pofalowaną płaszczyzne a używka już stara i sztywna.
Mi Tani silikon K2 wytrzymał jakiś czas w sumie prawie rok a potem w lecie podjeżdżało paliwem.
On po prostu zniknął.Aż ślubki były coś słabo dokręcone bo wyjedło silonon i całość siadła.

Wniknąłem w temat na innych forach i można zrobić tak.
Można dociąć z gumy MBR ale miałem w ręku i jest moim zdaniem nieco za sztywna.
Dociąłem z korka, korka chyba nie rozpuści bo to drewno a skoro są zamykane butelki to powinien być szczelny.Za wiele nie strace bo ponowne wyjęcie pompy to niewiele pracy.
Bardziej mnie zniechęca sama praca na otwartym baku z paliwem bo to jest jednak ryzyko img/smilies/hmm


Te wężyki są metalowe, tylko mają pokrycie z plastiku, wyginać ich nie warto mogą pęknąć.

Ostatnio edytowany przez artix (2019-01-21 12:28:55)

Offline

 

#12 2019-01-21 13:20:53

Mad Rob
VIP
Skąd: Śląskie
Zarejestrowany: 2014-07-15
Posty: 1376
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd: Cinquecento Trofeo Stradale

Ostrzeżenia: 4

Re: Uszczelka kosza pompy paliwa CC1100 , nie do kupienia, dylemat.

Jakie metalowe? Przecinałem te przewody i metalu tam nie widziałem.


Lepiej jechać słabym autem na 100% niż dobrym na 20.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo