Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2019-06-23 21:29:48

Gustawo
Nowy
Skąd: Paczkowo
Zarejestrowany: 2019-04-08
Posty: 28
Silnik / moc / zasilanie: 0.7 (gaźnik Weber)
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: FSM CC 700

uszczelnienia skrzyni, przeguby itp. - kilka pytań przed pracą ;)

Witajcie znowu!
Po uzupełnieniu skrzyni prawidłową ilością oleju, ten leje się na ziemię jak wściekły img/smilies/sterb026 , a że 8 lipca jadę w trasę, muszę szybko brać się do roboty. img/smilies/big_smile
W związku z tym mam kilka pytań:

1. Który dokładnie uszczelniacz mam wymienić, żeby olej ze skrzyni przestał wyciekać?
Czy to łożysko z uszczelniaczem na półosi? Czy może jakieś simmeringi na wejściu półosi w skrzynię?

2. Czy do przegubu WEWNĘTRZNEGO mam wciskać smar, czy jest on smarowany olejem ze skrzyni?
Pytam, bo przeglądając dostępne mi schematy, zastanawia mnie fakt obecności tylko tego uszczelniacza na półosi...

3. Jakiego rozmiaru jest nakrętka piasty?

W sumie do wymiany mam:
- przegub zewnętrzny prawej strony
- uszczelnienia i gumy obu przegubów wewnętrznych
- profilaktycznie gumę przegubu zewnętrznego lewej strony
więc
4. Na co jeszcze szczególnie zwrócić uwagę i o czym pamiętać przy tym wszystkim?


Moja srebrna strzała img/smilies/big_smile
FSM CC 700 - 1993r, gaźnik Weber

Offline

 

#2 2019-06-25 13:07:27

Heavy20122
Nieźle sie stara
Zarejestrowany: 2016-10-05
Posty: 76
Silnik / moc / zasilanie: 704/30KM/AISAN/PB
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: uszczelnienia skrzyni, przeguby itp. - kilka pytań przed pracą ;)

1. A skąd wycieka, jeżeli na półośkach widać olej to łożysko razem z uszczelniaczem.
2.Przegub wewnętrzny jest smarowany olejem ze skrzyni są tam tylko dwa kamienie i to wszystko.
3.Nakrętka na klucz 32mm.


CZASEM NIE TRZEBA NIC UDOWADNIAĆ

Offline

 

#3 2019-06-25 20:30:44

Gustawo
Nowy
Skąd: Paczkowo
Zarejestrowany: 2019-04-08
Posty: 28
Silnik / moc / zasilanie: 0.7 (gaźnik Weber)
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: FSM CC 700

Re: uszczelnienia skrzyni, przeguby itp. - kilka pytań przed pracą ;)

Ok, dzięki img/smilies/wink
Apropo punktu 1 - łożysko było w częściach (tak się już zmieliło!)...

a nakrętki piast mogę dać stare? Bo nie mam nowych..


Moja srebrna strzała img/smilies/big_smile
FSM CC 700 - 1993r, gaźnik Weber

Offline

 

#4 2019-06-26 14:38:50

Grezes38
Moderator
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2008-11-21
Posty: 5795
Silnik / moc / zasilanie: 700/FOS/lpg
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: Cinquecento

Re: uszczelnienia skrzyni, przeguby itp. - kilka pytań przed pracą ;)

Lepiej daj nowe,bo tam się kołnierz zagniata/zabija w zabezpieczenie. Bardzo ewentualnie możesz podkładkę dać,tak aby zagnieść nakrętkę w innym miejscu.


Myśl szybciej niż jedziesz, jedź wolniej niż myślisz!

Offline

 

#5 2019-06-28 14:47:35

Gustawo
Nowy
Skąd: Paczkowo
Zarejestrowany: 2019-04-08
Posty: 28
Silnik / moc / zasilanie: 0.7 (gaźnik Weber)
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: FSM CC 700

Re: uszczelnienia skrzyni, przeguby itp. - kilka pytań przed pracą ;)

Dzięki za pomoc. Robota zrobiona, dzięki Bogu wszystko się udało img/smilies/smile temat można zamknąć img/smilies/wink


Moja srebrna strzała img/smilies/big_smile
FSM CC 700 - 1993r, gaźnik Weber

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo