Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2019-10-06 13:37:34

Gustawo
Nowy
Skąd: Paczkowo
Zarejestrowany: 2019-04-08
Posty: 28
Silnik / moc / zasilanie: 0.7 (gaźnik Weber)
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: FSM CC 700

[CC 700] wymiana UPG - pytanko

Hej!
Zamierzam wymienić UPG w siedemsecie. Powiedzcie mi, czy w przypadku tego silnika po planowaniu głowicy powinieniem zastosować jakąś nadwymiarową uszczelkę (żeby zawory nie spotkały się z tłokiem) czy raczej producent dał zapas materiału i przewidział planowanie głowicy przy zastosowaniu nominalnej uszczelki?
Mam na myśli planowanie tylko wyrównujące powierzchnię, żaden tuning img/smilies/wink.

I jak myślicie jaka uszczelka będzie lepsza - oryginał FIATa czy zamiennik Erlinga?
Smarować uszczelkę czymkolwiek przy montażu?

Ostatnio edytowany przez Gustawo (2019-10-06 14:48:29)


Moja srebrna strzała img/smilies/big_smile
FSM CC 700 - 1993r, gaźnik Weber

Offline

 

#2 2019-10-08 12:40:20

Piter7391
Nowy
Skąd: Radom
Zarejestrowany: 2019-07-29
Posty: 26
Silnik / moc / zasilanie: 1108/ 54km/ benzyna
Rok produkcji: 1996r.
Posiadany pojazd: Cinquecento Sporting

Re: [CC 700] wymiana UPG - pytanko

Z tego co wiem to w Bis-ie można planowac głowicę do 2mm dopiero po przekroczeniu tej wartości może się tłok z zaworami spotkać. Normalny plan pod nowa uszczelkę to 0,2-0,3 wiec spokojnie zakładasz normapną upg a jakoej firmy to już nie doradzę.
Musisz pamiętać o odpowiednich momentach dokręcania głowicy przy bisie z tego vo kojażę były aż 3 różne wartości na poszczególnych śrubach.

Offline

 

#3 2019-10-08 16:41:15

mandolina
Moderator
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2009-02-11
Posty: 3500
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd:

Re: [CC 700] wymiana UPG - pytanko

Piter7391 napisał(a):

Normalny plan pod nowa uszczelkę to 0,2-0,3 wiec spokojnie zakładasz normapną upg.

Normalny plan to setka czyli 0,1 mm jeśli nie ma żadnych uszkodzeń to nie ma potrzeby planować więcej.

Tu masz wszystko podane jak na talerzu :
http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=9484


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."

Offline

 

#4 2019-10-08 22:22:22

Gustawo
Nowy
Skąd: Paczkowo
Zarejestrowany: 2019-04-08
Posty: 28
Silnik / moc / zasilanie: 0.7 (gaźnik Weber)
Rok produkcji: 1993
Posiadany pojazd: FSM CC 700

Re: [CC 700] wymiana UPG - pytanko

dzięki panowie! img/smilies/smile
mandolina - SUPER TUTEK! img/smilies/smile

a odnosnie smarowania uszczelki - nie smarować wogóle, tak?


Moja srebrna strzała img/smilies/big_smile
FSM CC 700 - 1993r, gaźnik Weber

Offline

 

#5 2019-10-09 16:17:39

mandolina
Moderator
Skąd: Opole
Zarejestrowany: 2009-02-11
Posty: 3500
Silnik / moc / zasilanie:
Rok produkcji:
Posiadany pojazd:

Re: [CC 700] wymiana UPG - pytanko

Czym i jaką uszczelkę chcesz smarować?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo