Cinquecento On-Line

Internetowe forum Fiata Cinquecento

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Naklejki forum- dane do przelewu Naklejki

Nowe gadżety forum Zobacz temat
CC-FORUM na YouTube Kliknij ->

#1 2008-06-23 20:59:48

wysek
Nowy
Skąd: Południowy Bastion BB
Zarejestrowany: 2008-06-19
Posty: 13
Silnik / moc / zasilanie: 704 cm3
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: cinquecento

cienias wyska ;]

doobra to ja tez sie pochwale img/smilies/big_smile
o ile jest czym img/smilies/tongue

kupiony rok temu od znajomego, moja 1sza fura ;]
troche musialem w niego wlozyc bo padl rozrzad jakies 2 mies temu
felgi mialem gratis ;]
przejechalem juz nim Polske z dolu do gory (Bielsko -> Baltyk)
top speed -> 125 km/h img/smilies/223

Rok produkcji: 1996
Silnik: 7o4cm3
Przebieg: ok 112.ooo km
Stan: dobry, z wiekszych prac to wymiana rozrzadu...pare odpryskow, zderzak przedni pekniety (zaje****m w drzwi garazu img/smilies/icon_redface )

Wyposazenie:
*alarm
*radioodtwarzacz Panasonic, jakies glosniczki na tyle ;]
*img/smilies/roll

no i foto:
http://hotimg10.fotki.com/a/81_168/215_47/furson.jpg

Ostatnio edytowany przez wysek (2008-06-23 21:02:32)


----------------------------------
I'm rich, bitch! img/smilies/lol

Offline

 

#2 2008-06-24 00:18:00

karolw88
Stary wyjadacz
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 938
Silnik / moc / zasilanie: 704cm3/31KM/PB95
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: cienias wyska ;]

Alusy rządzą, jak sie sprawował podczas tak długich tras ?

Offline

 

#3 2008-06-24 11:47:10

wysek
Nowy
Skąd: Południowy Bastion BB
Zarejestrowany: 2008-06-19
Posty: 13
Silnik / moc / zasilanie: 704 cm3
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: cinquecento

Re: cienias wyska ;]

bezproblemowo img/smilies/smile na autobanie niemal caly czas pedal gazu w podlodze, co jakis czas mielismy przerwe ;] w obie strony przejechal super ;]
inna sprawa ze dlugie trasy w malym aucie mecza...


----------------------------------
I'm rich, bitch! img/smilies/lol

Offline

 

#4 2008-06-26 10:18:42

sav88
Nieźle sie stara
Skąd: Strumień
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 287
Silnik / moc / zasilanie: 7004/31/pb95
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: CC

Re: cienias wyska ;]

to nie kwestia malego auto tylko wicidszenia go, przejedz sie malym autem ktore jest dobrze wyciszone, nie bedziesz mial problemow..  pozatym w kazdym aucie sie zmeczysz jadac w dlugiej trasie. ja mam zamiar swojego wyciszyc przez lato, sam jestem ciekaw co moge osiagnac....

Offline

 

#5 2008-06-26 10:28:28

wysek
Nowy
Skąd: Południowy Bastion BB
Zarejestrowany: 2008-06-19
Posty: 13
Silnik / moc / zasilanie: 704 cm3
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: cinquecento

Re: cienias wyska ;]

moze masz racje ze to kwestia wyciszenia img/smilies/smile
podobna trase jechalem tez skoda felicja i wydaje mi sie pozniej bylem w lepszej formie img/smilies/wink
ale moze o to chodzi ze wieksze auto=szybsze auto=krotszy czas jazdy ;]


----------------------------------
I'm rich, bitch! img/smilies/lol

Offline

 

#6 2008-06-26 21:05:08

karolw88
Stary wyjadacz
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 938
Silnik / moc / zasilanie: 704cm3/31KM/PB95
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: cienias wyska ;]

Zależy jaki silnik

Offline

 

#7 2008-06-27 08:34:51

wysek
Nowy
Skąd: Południowy Bastion BB
Zarejestrowany: 2008-06-19
Posty: 13
Silnik / moc / zasilanie: 704 cm3
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: cinquecento

Re: cienias wyska ;]

no i zalezy jak lezy...
nie no na ogol im wieksze auto tym wiekszy silnik...


----------------------------------
I'm rich, bitch! img/smilies/lol

Offline

 

#8 2008-06-27 09:18:30

karolw88
Stary wyjadacz
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2007-12-23
Posty: 938
Silnik / moc / zasilanie: 704cm3/31KM/PB95
Rok produkcji: 1995
Posiadany pojazd: Fiat Cinquecento

Re: cienias wyska ;]

Tak img/smilies/smile ale większe znaczy cięższe, wiec mały silnik może dojechać szybciej . Ale może już koniec OT ?

Offline

 

#9 2008-06-27 11:47:58

Milczar
Nieźle sie stara
Skąd: Milanówek (M-Wek)
Zarejestrowany: 2008-02-13
Posty: 493
Silnik / moc / zasilanie: 1.9 TDI R4 90KM diesel / 2.4 20V R5 V.I.S 175KM benzyna
Rok produkcji: '98 / '97
Posiadany pojazd: Audi A4 / Lancia Kappa Coupe
Serwis

Re: cienias wyska ;]

Długie trasy w małym i na dodatek starym aucie męczą dlatego, że komfort jazdy kiedyś a komfort jazdy teraz to 2 zupełnie różne rzeczy. Kiedyś ludziom wystarczyło żeby im na łeb nie kapało no a teraz to by było najlepiej jak by samochód sam dojechał na miejsce, załatwił sprawę i wrócił img/smilies/smile W CC nie ma jakiejkolwiek mowy o komforcie dlatego długa trasa w nim męczy. Felicia to już dużo większe i wygodniejsze auto więc długa podróż tak nie męczy.


Car hifi, ojciec z synem oglądają radyjko ze slotem na kartę pamięci i ojciec do syna:
- Ty, a co to jest, na żetony?

Offline

 

#10 2008-06-28 12:57:14

wysek
Nowy
Skąd: Południowy Bastion BB
Zarejestrowany: 2008-06-19
Posty: 13
Silnik / moc / zasilanie: 704 cm3
Rok produkcji: 1996
Posiadany pojazd: cinquecento

Re: cienias wyska ;]

nooo, czyli taa jak mowilem img/smilies/big_smile
a z tym ze najlepiej gdyby sam dojechal to sie nie zgadzam bo osobiscie lubie prowadzic, a satysfakcja z dotarcia do celu gwarantowana img/smilies/big_smile
pisss


----------------------------------
I'm rich, bitch! img/smilies/lol

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo